پوشش آرای بهاران

کاغذ کف سینی فست فود

کاغذ کف سینی فست فود

کاغذ کف سینی فست فود

کاغذ کف سینی یا کاغذ رومیزی یکی از اقلام مصرفی فست فود ها جهت داخلی سینی سرو غذا و زیردستی میزهای داخل سالن می باشد کاغذ تو سینی در جنس ها و ابعاد مختلفی  متناسب با نیاز مشتری تولید می شوند.کاغذ مومی و کاغذ کرافت نازک-برای تولید انواع شیت‌های،فست‌فودی و کف‌سینی در ابعاد مختلف به صورت چاپی و غیر چاپی(تک لایه) در حال تولید در شرکت بهاران پک میباشد.

کف سینی مومی

کاغذ مومی کف سینی از جنس های بسیار محبوب و متداول در فست فود ها جهت کف سینی و به عنوان کاغذ ساندویچ جهت پیچیدن ساندویچ و برگر می باشد.جنس کاغذ مومی بصورت روغنی و بسیار نازک می باشد بصورتی که بسیار انعطاف پذیر است و از مزایای بالای آن میتوان به نفوذ ناپذیری در برابر روشن و رطوبت اشاره کرد که موضوع بسیار مهمی در بسته بندی فست فودها می باشد.چاپ بر روی این جنس عمدتا بصورت تک رنگ و دو رنگ انجام میشود ولی چاپ بصورت چهار رنگ نیز امکان پذیر است.

اگر شما به دنبال یکی از گزینه‌های ارزان‌ و به‌صرفه‌ برای بسته‌بندی اقلامی مانند خوراکی‌هایی چون ساندویچ هستید که علاوه بر قیمت، سالم بودن آن نیز برای شما اهمیت دارد پاکت‌های کاغذی جزو بهترین گزینه‌ها برای این کار است. این‌گونه پاکت‌ها، که معمولاً از جنس کاغذهای کرافت یا مومی هستند، برای نشان دادن توجه شما به سلامت مشتریانتان است که همین گزینه باعث برند سازی و تشویق مشتری شما خواهد شد.
در ادامه چهار نوع کاغذ محبوب مورداستفاده برای ساخت پاکت‌های کاغذی برای بسته ‌بندی ساندویچ آورده شده است:
  1. کاغذ کرافت
  2. کاغذ مومی
  3. کاغذ مقوا
  4. کاغذ کاهی

پاکت‌ ساندویچ در جنس‌های کرافت، مومی و متالایز با قیمت مناسب در شرکت بهاران پک به فروش می­رسند. تمامی سفارش‌های شما در بسته ­بندی محکم و ضدآب انجام می­شوند تا بدون هیچ آسیبی به دست شما برسند. جهت سفارش و خرید آنلاین پاکت ساندویچ تنها کافی است به سایت بهاران پک مراجعه کنید. همچنین بسیاری از افراد جهت بسته بندی ساندویچ از کاغذهایی مانند کاغذ مومی، پوستی و یا کرافت نیز استفاده می­کنند که تمامی آن­ها در شرکت بهاران پک موجود است و با کیفیت عالی و قیمت بسیار مناسب به­صورت خام و چاپ‌شده به فروش می­رسد.

شرکت پوشش آرای بهاران

این شرکت هم چنین با بکارگیری تجهیزات پیشرفته مانند دستگاههای پاکت سازی مدرن،چاپ،لمینت،برش امکان تولید انواع پاکت های زیپ دار و بدون زیپ را در اندازه و طرح های مختلف با ویژگی ها و مدلهای متنوع فراهم ساخته است و آمادگی خود را جهت ارائه مشاوره و پذیرش سفارشات توسط کارشناسان این مجموعه بزرگ درتولید انواع بسته بندی: باکس پوچ, پاکت ایستاده, پاکت پنجره دار, پاکت ترحیم, سه طرف دوخت کاست دار, پاکت وکیوم, بغل کاست، چاپ فلکسو، چاپ هلیوگرام،قیمت چاپ رنگی در جنس های شفاف،متالایز، شفاف متالایز ،آلومینیوم،کرافت،گلاسه،کاغذ رنگی،کاغذ مومی، و… اعلام می دارد.
×