پوشش آرای بهاران

راهنمای جامع خرید پاکت

راهنمای جامع خرید پاکت

بهاران پک با کمک راهنمای جامع خرید پاکت شما را در انتخاب بهترین بسته بندی برای محصولات کمک میکند. زمانی که می خواهید محصولات خود را بسته بندی کنید و برای مصرف کنندگان عرضه کنید متوجه خواهید شد که گزینه های زیادی در مقابل شما قرار گرفته اند.برای اینکه بتوانید مناسب ترین پاکت را برای محصولات خود انتخاب کنید به یک راهنمای خرید پاکت جامع نیاز پیدا خواهید کرد.

در این مقاله تلاش کرده ایم تا همه آنچه را که مورد نیاز شما است بیان کنیم پس با ما همراه باشید.

در راهنمای خرید پاکت،آنها را به دو نوع عمومی و اختصاصی دسته بندی کرده ایم که در ادامه به توضیحات بیشتر می پردازیم.

Untitled 3
در این نوع از تولیدات شما می توانید پاکت های چاپی خود را چه از نظر مدل ،جنس و سایز با بالاترین کیفیت به صورت رول و یا پاکت با رعایت نکات زیر سفارش دهید.
Untitled 2

نکته اول:شما بایستی نوع دستگاه چاپ خود را انتخاب کنید.(چاپ هلیوگراور و فلکسوگراور) و براساس آن طرح خود را بسازید.

نکته دوم :در انتخاب جنس ،مدل و ابعاد پاکت که در قیمت پاکت تاثیر گذار می باشند.از کارشناسان فروش ما راهنمایی بگیرید.

نکته سوم:در سفارش اختصاصی شما میتوانید هر نوع سایز و ضخامتی را سفارش دهید و هم چنین مدل پاکت خاصی را برای بسته بندی محصولات خود سفارش بدهید.

Untitled 6

نکته چهارم:حداقل میزان تولید نسبت به نوع دستگاه چاپی متفاوت است بنابراین شما می توانید با توجه به طرح چاپی خودتان بین 200 تا 1000 کیلوگرم را سفارش بدهید.

نکته پنجم:زمان تولید برای پاکت های چاپی با کلیشه حدودا 30 روز کاری و برای چاپ با سیلندربین 50 الی 60 روز کاری به طول خواهد انجامید.

Untitled 4

اصطلاح عمومی از این جهت به این نوع از پاکت ها گفته میشود که بدون چاپ اختصاصی بوده و همه مشتریان با وزن کمتری از آنها را می توانند سفارش بدهند.

نکات مهم در خصوص پاکت های عمومی

نکته اول: ابعاد پاکتهای عمومی و هم چنین مدلهای آنها قابل تغییر می باشد و مشتری می تواند سایز و مدل دلخواه خود را برای بسته بندی محصولات خود انتخاب نماید.

نکته دوم:حداقل میزان سفارش برای پاکتهای عمومی موجود در انبار یک کارتن و برای تهیه وزن های کمتر از آن مشتریان می توانند به دفتر مرکزی بهاران پک مراجعه نمایند.

نکته سوم:حداقل میزان تولید برای پاکتهای عمومی سفارشی 100 کیلویی می باشد.

×