پوشش آرای بهاران

پاکت بسته بندی پوشاک

پاکت بسته بندی پوشاک

امروزه، بسته بندی در صنعت مد و پوشاک دارای درجه اهمیت بالایی می باشد و برای نمایش ارزنده تر در این صنعت کاربرد فراوانی دارد. بسته بندی شکیل و مناسب یکی از ارکان مهم رقابت و برند سازی برای پوشاک است. یکی از محصولاتی که کمتر به بسته بندی آن توجه شده است بسته بندی پوشاک می باشد. خصوصا لباس های زیر، حوله و جوراب ، که برای رقابت، دیده و گزیده شدن در بازاراز طریق بسته بندی می توانند به این مهم دست یابند.

تاثیرات پاکت بسته بندی پوشاک در ارتقا سطح برند محصولات

  • تبلیغ آسان نام و برند تجاری روی بدنه پاکت
  • جذب مشتریان خاص پوشاک
  • ماندگار کردن لوگو و برند پوشاک در ذهن مشتریان

مزایای پاکت بسته بندی پوشاک با استفاده از پاکت های انعطاف پذیر

  • پاکت بسته بندی پوشاک کمک می کند که کالاهای مشابه از یکدیگر تشخیص داده شوند.
  • لفاف بسته بندی پوشاک برای حفاظت بیشتر محصولات در مقابل آلودگی محیط (خاک و میکروب) و صدمات ناشی از حمل و نقل و انبار کردن صورت می گیرد.
  • در فروشگاه هایی که خریدار با انواع پوشاک به طور مستقیم در ارتباط است پاکت بسته بندی پوشاک، مانند فروشنده ایی عمل می کند که در قفسه مارکت قرار دارد و معرفی نامه آن محصول می باشد.
  • مشتریان اغلب، محصولات یک برند را می خرند؛ به خصوص هنگامی که مشتری، برندی را پیدا کند که مورد پسند و تایید او باشد بسته بندی یکی ازمواردی است که به برقراری ارتباط موثر مصرف کننده، با یک برند خاص، کارآمد می باشد.

به طور کلی یک بسته بندی مناسب برای پوشاک، باید علاوه برکیفیت مطلوب، دارای ویژگی هایی مانند :  سهولت در استفاده از پاکت بسته بندی، فهرستی ازتوضیحات تکمیلی در رابطه با جنس لبا‌س، نحوه شستشو و نمایشی واضح ازفرم لباس را دارا باشد که این امر بسیار تاثیر گذار بر فروش پوشاک می باشد. شرکت بهاران پک متعلق به شرکت پاکت سازی پوشش آرای بهاران آمادگی کامل دارد تا شما را در این عرصه همراهی نموده و بهترین کیفیت و کمترین قیمت رقابتی عرضه نماید.

×