پوشش آرای بهاران

پاکت بسته بندی زیتون

پاکت بسته بندی زیتون

مطالعات علمی متعدد ثابت کرده است که بسته بندی پاکت پنجره دار یکی از بهترین گزینه های بسته بندی است. به عنوان مثال، طبق مطالعات روغن زیتون فوق بکر بسته بندی شده در جعبه بسته بندی شده تا 120 روز تازه می ماند، در حالی که در ظروف فولادی ضد زنگ ممکن است عمر مفید آن به حداکثر 80 روز محدود شود. علاوه بر ماندگاری طولانی تر، بسته بندی پاکت پنجره دار مزایای دیگری نیز دارد که به نفع هر دوی تولید کننده زیتون و مصرف کننده آن است.

بسته بندی پاکت پنجره دار ایستاده مقرون به صرفه تر است. پاکت پنجره دار زیپ دار زیتون، راحتی و پر کردن مجدد بی دردسر را تضمین می کند. به دلیل طراحی بصری خود به مصرف کننده اجازه می دهد تا آن را به سرعت باز کند و هر مقدار که مصرف کننده می خواهد توزیع کند.پاکت پنجره دار زیپ کیپ به دلیل ساختار فنی بی عیب و نقص خود، حداقل نفوذپذیری اکسیژن را برای طولانی کردن دوره نگهداری زیتون شما تضمین می کند.

شرکت پوشش آرای بهاران

این شرکت هم چنین با بکارگیری تجهیزات پیشرفته مانند دستگاههای پاکت سازی مدرن،چاپ،لمینت،برش امکان تولید انواع پاکت های زیپ دار و بدون زیپ را در اندازه و طرح های مختلف با ویژگی ها و مدلهای متنوع فراهم ساخته است و آمادگی خود را جهت ارائه مشاوره و پذیرش سفارشات توسط کارشناسان این مجموعه بزرگ درتولید انواع بسته بندی: باکس پوچ, پاکت ایستاده, پاکت پنجره دار, پاکت ترحیم, سه طرف دوخت کاست دار, پاکت وکیوم, بغل کاست، چاپ فلکسو، چاپ هلیوگرام،قیمت چاپ رنگی در جنس های شفاف،متالایز، شفاف متالایز ،آلومینیوم،کرافت،گلاسه،کاغذ رنگی،کاغذ مومی، و… اعلام می دارد.

از انواع پاکت ها میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

 

×