پوشش آرای بهاران

پاکت بسته بندی برنج

پاکت های بسته بندی برنج

پاکت بسته بندی برنج

پاکت های بسته بندی برنج به شما کمک می کنند علاوه بر ماندگاری طولانی این محصولات , فروش خود را چندبرابر کنید و مشتری هایتان روز به روز بیشتر شود.به طور کل مهم‌ترین ویژگی بسته بندی برنج جلوگیری از ورود رطوبت است. زیرا رطوبت می‌تواند باعث رشد قارچ در این مواد غذایی شود که برای سلامتی انسان بسیار خطرناک است همچنین کیفیت و خاصیت را کامل از بین می‌برد.

مشخصات کامل پاکت بسته بندی برنج

  • تولید در ابعاد و رنگ های دلخواه
  • ارسال فوری به سراسر کشور
  • افزایش ماندگاری برنج
  • چاپ هشت رنگ

همچنین بر روی پاکت برنج می توان طرح و لوگوی دلخواه خود را چاپ کرده و از این رو به فروش برنج با برند خود پرداخت. فروشگاه و تولیدی بهاران پک چندین سال است که به فروش انواع پاکت های بسته بندی می پردازد. ما در تولیدی بهاران پک به مشتریانمان حق این انتخاب را می دهیم که انواع پاکت های مورد نظر را در هر سایز و اندازه ای که بخواهند سفارش داده و چاپ های مختلف را بر روی آن انجام دهند. 

یکی از ویژگی های مفید پاکت بسته بندی برنج در مقایسه با کیسه های برنج قدیمی دیدن محتویات داخل پاکت است، که به مشتری امکان را می دهد تا بتوانند از روی ظاهر برنج میزان کیفیت آن را نیز به مقدار زیادی تشخیص داد و از این رو به خرید برنج با کیفیت تر اقدام نماید.

پاکت بسته بندی برنج یکی از پاکت های تولید شده و عرضه شده توسط بهاران پک است. یک پاکت خلاقانه و بسیار شیک و باکلاس است و می‌تواند مشتریان زیادی را به سمت مغازه شما جهت دهد. می توانید جهت خرید پاکت بسته بندی برنج و سایر پاکت های بسته بندی با شماره های موجود در سایت تماس گرفته و یا از طریق لینک واتساپ پس از اطلاع از قیمت پاکت مناسب خودتان را سفارش دهید.

 

×