پوشش آرای بهاران
فعالی 07

قهوه نوشیدنی است که از دانه های گونه های گیاهی تهیه می شود. این نوشیدنی تیره رنگ، تلخ، کمی اسیدی است و در انسان اثر محرکی دارد که در درجه اول به دلیل داشتن کافئین است و یکی از محبوب ترین نوشیدنی ها در جهان است.پس از جمع آوری دانه سبز قهوه، به مرحله نگهداری و سپس بسته بندی می رسیم. نکته ای که در خصوص این نوشیدنی حائز اهمیت است، حفظ عطر و طعم آن تا مرحله مصرف می باشد. آن چه که قهوه را تازه نگه می دارد بسته بندی قهوه می باشد. در ادامه با  انواع این بسته ‌بندی‌ها بیشتر آشنا می ‌شوید.

مجموعه چاپ و بسته بندی بهاران پک قادر به تولید انواع پاکت های قهوه در مدلهای سه طرف دوخت ، باکس پوچ ،زیپدار ، بغل کاست ، ته کاست و … در جنس های مختلف به صورت چاپی و عمومی می باشد، که در ادامه مطلب می توانید نمونه های مختلف را مشاهده کنید .

فعالی 09

راهنمای انتخاب بسته بندی مناسب برای پاکت قهوه

هدف از بسته بندی قهوه بیشتر محافظت در برابر عواملی است که سبب از بین رفتن تازگی ، طعم و عطر قهوه می شود و هم چنین به عنوان اولین خرید برای مشتریان جدید ، نوع بسته بندی قهوه در برداشت کلی آنها برای خریدشان تاثیر به سزایی دارد.

پیدا کردن کارخانه ای که برای محصولات قهوه شما پاکت بسازد نسبتاً آسان است. با این حال، شما باید ارزش و کارایی بسته بندی ویژه قهوه را درک کنید تا قهوه شما تازه بماند و به روشی دقیق و مثبت برای عموم ارائه دهید.

برای اطلاع از آنچه مردم باید در مورد طراحی بسته بندی قهوه به صورت تخصصی بدانند می توانید با کارشناسان فروش بهاران پک،شرکتی که جدیدترین طراحی رو برای بسته بندی قهوه ارائه می دهند را داشته باشید مشاوران ما می توانند شما رادر انتخاب یک بسته بندی مناسب که سبب محافظت و جذابیت  بیشتر محصولتان شود راهنمایی کنند.

قهوه را می توان به وسیله انواع قوطی های فلزی،پلاستیکی،مقوایی و… بسته بندی کرد در این بین، پاکت های ایستاده و زیپ دار را می توان از انواع پاکت ‌های رایج در صنعت چای و قهوه دانست که از موارد قبلی مقرون به صرفه تر نیز می باشد. این پاکت ها را می توان بر پایه مواد OPP،AL، CPPو BOPP شامل انواع سلفون های شفاف، متالایز،فویل و کاغذهای کرافت تولید نمود. همچنین می توان آن ها را در مدلهای سه طرف دوخت، بغل کاست و ته کاست ایستاده و یا  باکس پوچ سفارش داد در ادامه انواع پاکت قهوه را بررسی می کنیم.

فعالی

پاکت کاغذی قهوه ( کرافت )

کاغذ کرافت یک ماده طبیعی زیست تخریب پذیر است. کرافت خام به دلیل فرآیند خمیر کرافت، بادوام ومقاوم در برابر پارگی می باشد. از آنجا که رنگ پاکت کرافت قهوه ای می باشد و حالت نوستالوژی برای مشتریان دارد از همین رو پیشنهاد ما استفاده از پاکت های بسته بندی کرافت است که دارای ظاهری جذاب و ارزان قیمت می باشد و امکان ثبت سفارش در حجم های پایین هم وجود دارد ، همینطور می توانید برای حذف قیمت چاپ از لیبل های پشت چسب دار چاپی استفاده کنید .

این نوع پاکت نیز دارای دوخت و شکل های متفاوتی است که شرکت بهاران پک تلاش کرده پر سفارش ترین سایز ها را از قبل تولید و انبار کند تا در صورت سفارش بار مورد نیاز را در همان روز تحویل  مشتریان دهد .بنابراین شما می توانید سایزهای عمومی این پاکت را در وزن های پایین سفارش دهید.

فویل قهوه

پاکت فویل قهوه

اکثر بسته بندی های قهوه از آلومینیوم، کاغذ، پلی اتیلن و سایر مولتی لمینت ها ساخته شده اند. از آنجایی که قهوه به عوامل خارجی مانند اکسیژن، رطوبت و اشعه ماوراء بنفش حساس است، بسته بندی باید دارای موانعی باشد که معمولاً ورقه های سه لایه یا دو لایه هستند.کیسه های قهوه فویل یک بسته چند لایه هستند که سبب می شود تا نور را از خود عبور ندهد.

مجموعه بهاران پک با چند دهه سابقه در تولید انواع مدلهای پاکت از جنس چند لایه فویل بدون جرقه در اندازه های متفاوت جهت بسته بندی پودر و دان قهوه با چاپ و بدون چاپ می باشد.

پاکت متالایز قهوه

پاکت متالایز قهوه

بهاران پک تولید کننده انواع محصولات پلی استر متالایز بر حسب مواد اولیه پلی اتیلن و سی پی پی می باشد از همین جهت انواع مدلهای زیپ دار و بدون زیپ با نازل ترین قیمت ها در این کارخانه قابل تولید می باشد.

پاکتهای متالایز قهوه را می توان به صورت باکس پوچ،ته کاست زیپدار،بغل کاست پنج طرف دوخت و مرکز دوز با امکان نصب سوپاپ به صورت عمومی و چاپی می باشد.

این پاکتها را می توان به صورت دو لایه و چند لایه در ترکیبات مختلف سفارش دهید.

پاکت ساشه قهوه

پاکت ساشه قهوه

یکی از بسته بندی های مهم شرکت پوشش آرای بهاران ساشه های قهوه و نسکافه می باشد که به صورت چاپی و غیر چاپی در اختیار تامین کنندگان قهوه قرار می گیرد. این شرکت علاوه بر کشور عزیزمان ، تولیدات خود را به کشورهای همسایه مانندعراق، افغانستان ، ترکیه ،دبی  نیز صادر می کند. خریداران ساشه چاپی قهوه می توانند طرح خود را از طریق اپلیکیشن های واتساپ و تلگرام برای کارشناسان ما ارسال و از قیمت و میزان سفارش آن مطلع شوند و یا از طریق مراجعه حضوری با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشند. 

ساشه قهوه برای کسانی مناسب است که به ندرت و فقط در مواقع ضروری که به یک نوشیدنی قوی احتیاج دارند، از این محصول استفاده خواهند کرد تا با باز کردن ساشه برای مدت خیلی طولانی آن را در معرض هوای آزاد قرار ندهند.  ویژگی‌های ساشه قهوه عبارتند از:

  1. ماندگاری طولانی‌تر طعم قهوه
  2. قیمت مناسب تر نسبت به کیسه هایی با وزن بالاتر
  3. حمل آسان
  4. آماده سازی فوری
پاکت سوپاپ دار

پاکت سوپاپ دار

سوپاپ یا شیر گاز زدایی یک طرفه پاکت قهوه به ما اجازه می دهد تا بلافاصله پس از برشته شدن بدون نگرانی از تخریب قهوه بسته بندی را انجام دهیم. و این خارج شدن هوا سبب می شود تا رطوبت و آلاینده های محیط کیفیت قهوه را از بین نبرد. نصب شیرهای یک طرفه گاز زدایی قهوه برای بسته بندی قهوه ضروری است.

شما مشتریان عزیز، می توانید درخواست سوپاپ دارشدن پاکت خود را به کارشناسان فروش ما سفارش دهید.

1 تا 8 رنگ full hd روی انواع مدل های پاکت قهوه

چاپ 1 تا 8 رنگ FULL HD روی انواع مدل های پاکت قهوه

با توجه به این که جنس بسته بندی OPP و یا pet  است و این نوع جنس قابلیت چاپ پذیری بسیار بالایی دارد می توان هر نوع تصویری را با بالا ترین کیفیت ممکنه به چاپ رساند که اهمیت بسیار بالایی در برند سازی تولیدی شما و میزان حجم فروش شما دارد .

شما برای داشتن یک بسته بندی مناسب با طرح اختصاصی خودتان باید یکی از انواع چاپ های زیر را انتخاب بکنید:

*چاپ با سیلندر یا هلیو گراور

*چاپ با کلیشه یا فلکسو گراور

*چاپ با سیلک

برای آشنایی با نوع چاپ،میزان سفارش و تعداد رنگ هر یک از روشهای گفته شده لطفا به قسمت مقاله آشنایی با روشهای چاپی مراجعه و یا با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

تولید در تمام ابعاد

تولید در تمام ابعاد

با توجه به حجم بسته بندی و میزان وزن محصولتان ابعاد خاصی را بایستی به تولید کننده سفارش دهید که می توانید نمونه مورد نظر را به ما ارجاع دهید یا اینکه با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید تا به صورت کامل شما را راهنمایی کنند.

ارسال نظرات و یا ثبت شماره تلفن جهت مشاوره فروش بهاران پک

×