پوشش آرای بهاران
پاکت میوه خشک

پس از جمع آوری میوه خشک و آجیل به مرحله نگهداری و سپس بسته بندی می رسیم. نکته ای که در این خصوص حائز اهمیت است، حفظ تازگی آن تا مرحله مصرف می باشد. آن چه که این محصول را تازه نگه می دارد بسته بندی آن می باشد. در ادامه با  انواع این بسته ‌بندی‌ها بیشتر آشنا می ‌شوید.

مجموعه چاپ و بسته بندی بهاران پک قادر به تولید انواع پاکت های میوه خشک و آجیل  در مدلهای سه طرف دوخت ، باکس پوچ ،زیپدار ، بغل کاست ، ته کاست و … در جنس های مختلف به صورت چاپی و عمومی می باشد، که در ادامه مطلب می توانید نمونه های مختلف را مشاهده کنید .

پاکت خشکبار و آجیل

راهنمای انتخاب بسته بندی مناسب برای پاکت خشکبار و آجیل

رعایت اصول بسته بندی خشکبار و آجیل موجب می شود تا این دانه های خوراکی و خوشمزه به خوبی نگهداری شوند و طعم و مزه خود را حفظ کنند. بسیاری از این محصولات به منظور صادرات بسته بندی می شوند و مسیر طولانی تا رسیدن به مقصد را پیش روی دارند. اگر اصول بسته بندی خشکبار رعایت نشود قطعا مرغوبیت خود را از دست می دهند. بخش عمده ای از خوشمزگی دانه ها مربوط به ترد بودن آن هاست. به همین دلیل رطوبت به عنوان دشمن آن ها شناخته می شود بسته بندی باید به نحوی باشد که هیچ گونه رطوبتی به خشکبار و آجیل نرسد و کیفیت خود را در طولانی مدت حفظ کند.

خشکبار و آجیلی که در کشور ایران تولید می شود از مرغوبیت بسیار بالایی برخوردار است و همین امر سبب شده تا برند ایرانی جزو برندهای شناخته شده در کل جهان محسوب شود. در این مقاله قصد داریم به نحوه و اصول بسته بندی خشکبار بپردازیم.

خشکبار و آجیل را می توان به وسیله انواع پاکتهای شفاف،کرافت،متالایز، گلاسه،کاغذ رنگی و.. بسته بندی کرد در این بین، پاکت های ایستاده و زیپ دار را می توان از انواع پاکت ‌های رایج در صنعت آجیل و خشکبار دانست .این پاکت ها را می توان بر پایه موادpet،pe،opp،کاغذو.. شامل انواع سلفون های شفاف، متالایز و کاغذهای کرافت،گلاسه،کاغذ رنگی تولید نمود. همچنین می توان آن ها را در مدلهای سه طرف دوخت، بغل کاست و ته کاست ایستاده و یا  باکس پوچ سفارش داد در ادامه انواع پاکت خشکبار را بررسی می کنیم.

شفاف ته کاست زیپدار

پاکت شفاف ته کاست زیپدار

پلاستیک بسته بندی می توانند به صورت کاملا شفاف ، کاملا رنگی و یا رنگی با پنجره شفاف تولید شوند. جنس این نایلون ها باید به نوعی باشد که روی محصول داخلش تاثیری نگذارد و بهتر است جنس آنها از لمینیت opp ، cpp، pet،pe باشد.

نایلون های بسته بندی باید به نوعی باشند که نیاز هر دو قشر هم مغازه دار و هم مصرف کننده را برآورده سازد. بسته بندی خشکبار با اهداف مختلفی انجام می شود که مهم ترین آن ها نگهداری و محافظت است. 

هدف بعدی امکان طراحی بسته بندی و تطابق آن با سلیقه مشتری است. انتخاب طراحی مناسب برای بسته بندی می تواند تاثیر شگرفی بر ذهنیت مخاطب داشته باشد.به هنگام چاپ بر روی انواع بسته بندی می توان اطلاعات مورد نیاز را در اختیار مشتری قرار داد. واقعیت این است که برخی از مشتریان بدون مطالعه این اطلاعات اقدام به خرید محصول نمی کنند. شما می توانید ترکیبات، میزان کالری، نام برند، آدرس و نشانی کارخانه و … را بر روی بسته بندی قید کنید. این موضوع نه تنها در خصوص بسته بندی خشکبار بلکه در رابطه با پلاستیک بسته بندی مواد غذایی، پاکت بسته بندی قهوه و پاکت زیپ دار ایستاده نیز اجرا کنید. شرکت پوشش آرای بهاران به عنوان معتبر ترین تولید کننده پاکت های شفاف آماده ارائه خدمات چاپی و بدون چاپ برای مشتریان می باشد.

پاکت شفاف متالایز ته کاست زیپدار

پاکت شفاف متالایز ته کاست زیپدار

پاکت زیپ دار شفاف متالایز  با توجه به اینکه فقط از فیلم پلی استر شفاف و متالایز در هر دو طرف آن استفاده می گردد، نسبت به دیگر بسته بندی ها قیمت ارزان تری را داشته و بسیار مقرون بصرفه می باشد.مهمترین خصوصیت پاکت ایستاده زیپ دار در واقع همان شفافیت روی پاکت می باشدو این امکان را بوجود می آورد تا محتوای پاکت بخوبی دیده شد و تاثیر مربوط به کیفیت خود محصول بسته بندی شده را در نظر مخاطب بیشتر  کند.مجموعه بهاران پک با چند دهه سابقه در تولید انواع مدلهای پاکت از جنس چند لایه متالایز در اندازه های متفاوت جهت بسته بندی خشکبار و آجیل با چاپ و بدون چاپ می باشد.

کرافت پنجره عمودی

پاکت کرافت پنجره عمودی

بهاران پک تولید کننده انواع محصولات کرافت بر حسب مواد اولیه کرافت +opp می باشد از همین جهت انواع مدل های کرافت پنجره عمودی در وزن های مختلف کاغذ(28 گرم تا 80 گرم) در این کارخانه قابل تولید می باشد.پاکتهای کرافت پنجره عمودی را می توان به صورت پنجره وسط و پنجره بغل با امکان نصب سوپاپ به صورت عمومی و چاپی تولید کرد. این پاکتها را می توانید به صورت دو لایه و چند لایه در ترکیبات مختلف سفارش دهید.

پاکت کرافت پنجره دار ته کاست زیپدار

پاکت کرافت پنجره دار ته کاست زیپدار

یکی از مدلها و جنسهای بسیار پر طرفدار تولید کنندگان و مصرف کننیدگان آجیل و خشکبار پاکت کرافت می باشد.جنس کرافت از دیرباز به دلیل حس نوستالژیکی که به مشتریان می دهد خواهان بسیاری برای بسته بندی این نوع از محصولات را داشته است .پاکت های کرافت به علت نوع جنسی که دارند قابلیت چاپ پذیری خوبی دارند و پیشنهاد ما برای چاپ بر روی این نوع پاکت به دو صورت است که عبارتند از :چاپ با کلیشه- چاپ با سیلک

پاکت یه رو شفاف یه رو کرافت ته کاست زیپدار

پاکت یه رو شفاف یه رو کرافت ته کاست زیپدار

بهاران پک تولید کننده انواع پاکت کرافت پنجره دار  می باشد که بسیاری ازسایزها در شرکت موجود بوده و نیازی به تولید آن نیست و مشتریان می توانند از آرشیو موجود سایز دلخواه خود را از حداقل یک کارتن سفارش بدهند. سفارشات بالای 100کیلو مورد قبول برای تولید بوده که طی بازه زمانی 10 تا 15 روزه به دست مشتریان می رسد.

یکی از محبوب ترین نوع های بسته بندی که امروزه برای انواع مواد غذایی و کالا مورد استفاده قرار می گیرد پاکت های بسته بندی یه رو شفاف یه رو کرافت است که به دلیل ظاهر جذاب، استفاده آسان، مقاومت بالا و بسیاری از ویژگی های دیگر محبوبیت بسیاری در بین تولیدکنندگان خشکبار و آجیل دارد .این پاکت علاوه بر مقاومت در برابر رطوبت، محصول شما را از نفوذ گرد و خاک نیز در امان نگه می دارد. پس از باز شدن پاکت، بوسیله زیپ، امکان بسته شدن دوباره پاکت را برای شما فراهم می آورد وبه دلیل لایه کاغذ کرافت، اقتصادی ترین انتخاب در میان تمام پاکت های ایستاده زیپ دار بحساب می آید.خط تولید شرکت بهاران پک قادر به طراحی، تولید و چاپ انواع پاکت یه رو شفاف یه رو کرافت در انواع مدلهای زیپ دار، سه طرف دوخت، رگال دار،دسته دار و … می باشد.

5320a0a5 4ee3 42e6 a7e3 477e3452079a

پاکت گلاسه پنجره دار ته کاست زیپدار

پاکت گلاسه با رنگ سفید خود و قابلیت ایستایی نمای خوبی به قفسه شما می دهد و به دلیل مقام بودن در مقابل گرد و خاک و رطوبت محبوبیت بسیاری دارد .

این پاکت دارای زیپ بسیار محکمی است و به دلیل پرس خوب کناره ها و گاست از محصول شما به خوبی در مقابل هوا محافظت می کند پاکت گلاسه از سه لایه مقاوم تشکیل شده است لایه داخلی پلی اتیلین،وسط پلی استر شفاف که با کاغذ گلاسه لمینت شده است.  پلی اتیلن لایه داخلی تمامی پاکت ها بهداشتی یا اصطلاحا food grade  می باشد. و شما می توانید با اطمینان برای بسته بندی آجیل و خشکبار مرغوبتان از از این پاکت ها استفاده بکنید.

پاکت کاغذ رنگی پنجره دار ته کاست زیپدار

پاکت کاغذ رنگی پنجره دار ته کاست زیپدار

ظاهر یک محصول در جذب مشتری بسیار اهمیت دارد و باید به گونه ای باشد که بتواند توجه مخاطب را به خود جلب کند. به طوریقین یک بسته بندی شکیل این باور را در مخاطب ایجاد می کند که با یک تولید کننده حرفه ای و یک محصول قابل اعتماد مواجه است. قابلیت ایستادگی این پاکت ها در کنار رنگ های متنوع آن ها این نوع بسته بندی را به یک پوشش منحصر به فرد برای محصولاتی که باید در قفسه و یا ویترین فروشگاه ها برای عموم نمایش داده شوند تبدیل می کند.

پاکت باکس پوچ

پاکت باکس پوچ

لوکس ترین پاکت ،پاکت های سه طرف کاست یا باکس پوچ یا فلت باتم می باشد که گرانترین و جدیدترین پاکت در دنیای بسته بندی به حساب می آیند. فضای مفید، زیپ جهت استفاده مجدد، ایستایی در قفسه های فروشگاه، از بارزترین ویژگی های این نوع پاکت می باشد.شما می توانید انواع پاکت های باکس پوچ چند لایه، با آنالیزهای مختلف، در ابعاد و رنگ های متنوع را از بهاران پک خریداری نمایید.

0013

از مزیت های مهم پاکت سه طرف کاست:

  • دارای قابلیت ایستایی در قفسه هایی فروشگاه
  • امکان چاپ در هر چهار طرف پاکت
  • استفاده چندین باره از پاکت.
  • چاپ پذیری مناسب با استفاده از دستگاه هلیو،فلکسو و سیلک
پاکت متالایز طلایی

پاکت متالایز طلایی

پاکت های طلایی در هر مدل و سایزی در شرکت بهاران پک موجود می باشد کلیه خدمات طراحی و چاپ با استفاده از تجهیزات به روز در شرکت پوشش آرای بهاران توسط کادر متخصص صورت می گیرد هم چنین مشتریان عزیز می توانند برای بسته بندی محصولات خشکبار و آجیل خود در انواع ایستاده، زیپ دار و جلو شفاف این مدل از پاکت را سفارش دهند.پاکت متالایز را می توان در انواع رنگ های مختلف تولید کرد که در این میان رنگ طلایی پر تقاضا ترین رنگ می باشد.پاکت خشکبار با متالایز طلایی بسیار چشم نواز است و بسته‌ بندی محصول را به طور کلی از دیگر بسته ها جدا  می کند امکان سفارش این جنس از پاکت را در سایز های مختلف و حداقل از یک کارتن از فروشگاه 110 (دفتر مرکزی) و یا خود شرکت بهاران پک تهیه نمایید.

انواع چاپ سیلک،فلکسو،هلیو روی انواع مدل های پاکت خشکبار و آجیل

چاپ انواع چاپ سیلک،فلکسو،هلیو روی انواع مدل های پاکت خشکبار و آجیل

با توجه به این که جنس بسته بندی کرافت ،گلاسه،شفاف و یا متالایز  است و این نوع جنس قابلیت چاپ پذیری بسیار بالایی دارد می توان هر نوع تصویری را با بالا ترین کیفیت ممکنه به چاپ رساند که اهمیت بسیار بالایی در برند سازی تولیدی شما و میزان حجم فروش شما دارد .

ceb3548f d804 4a80 895c 21e6fa42f994

شما برای داشتن یک بسته بندی مناسب با طرح اختصاصی خودتان باید یکی از انواع چاپ های زیر را انتخاب بکنید:

برای آشنایی با نوع چاپ،میزان سفارش و تعداد رنگ هر یک از روشهای گفته شده لطفا به قسمت مقاله آشنایی با روشهای چاپی مراجعه و یا با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

ارسال نظرات و یا ثبت شماره تلفن جهت مشاوره فروش بهاران پک

×