پوشش آرای بهاران

پاکت بسته بندی خرما

پاکت بسته بندی خرما

پاکت بسته بندی خرما

خرما، یکی از مواد غذایی مغذی و مفیدست، که به صورت گسترده مورد استفاده قرار می‌گیرد. خرما را به دو صورت، تازه و خشک می‌توان استفاده کرد. خرما از دورانِ باستان، در رژیم غذایی انسان وجود داشته‌ و از قدیمی‌ترین میوه‌های کشت شده توسط انسان است.

بسته بندی محصولات خرما جایگاه خاصی در صنعت بسته بندی دارد.استفاده از طرح های متنوع به فروش بیشتر این محصول کمک شایانی کرده است.شرکت بسته بندی بهاران پک به عنوان اولین و معتبر ترین کارخانه بسته بندی مواد غذایی با استفاده از به روز ترین دستگاه های بسته بندی با امکان چاپ تا هشت رنگ در خدمت شما مشتریان عزیز می باشد تا با ایده های نوین چاپ بتواند در خدمت شما باشد.

یکی از عمده مشکلات ایران در کسب جایگاه بالا در بازار اروپا عدم وجود بسته‌بندی مناسب برای محصول است.بسته‌بندی محصولات یکی از مهمترین فاکتورها در جلب توجه و خرید است. بیشتر محصولات ایران یا به صورت فله و در بسته‌بندی‌های عمده از کشور صادر می‌شوند، یا به دلیل نداشتن بسته‌بندی مناسب، با قیمت پایین فروخته می‌شوند. این موارد باعث شده که محصولات ایرانی تا امروز موفق به کسب جایگاه مناسب در بازار جهانی نشوند.

جهت ثبت سفارش با کارشناسان در تماس باشید- 02146834623-02146834724

×