پوشش آرای بهاران

لیست قیمت انواع پاکت وکیوم در بازار

پاکت وکیوم

پاکت وکیوم چیست؟

اهمیت پاکت وکیوم در بسته بندی و حفظ و نگهداری مواد موجب شده است تا امروزه در سطح وسیعی مورد استفاده قرار گیرند و متقاضیان این کالاها به دنبال لیست قیمت پاکت وکیوم در بازار تهران می باشند تا بتوانند این محصولات را با قیمت مناسب و کیفیت بالا تهیه و خریداری نمایند.پاکت وکیوم در اصطلاح به نمونه از پاکت هایی گفته می شود که درب آن را بتوان پلمپ نمود، در پلمپ نمودن درب این پاکت ها معمولا از دستگاه های مخصوصی استفاده می شود که با استفاده از گرما و حرارت درب پاکت را وکیوم یا پلمپ می کند.

پاکت وکیوم

این کار موجب حفظ و نگهداری مواد برای مدت بیشتری می گردد و در ضمن حمل و نقل مواد را ساده تر می کند. البته برخی از پاکت ها را به وسیله زیپ وکیوم می کنند، به کار بردن زیپ به دلیل این که موجب راحتی استفاده از پاکت می گردد بسیار مطلوب و مرسوم است.شما می توانید پاکت پلاستیکی و یا غیر پلاستیکی را به شیوه حرارت یا استفاده از زیپ وکیوم نمایید و از آن استفاده کنید، در ضمن می توان ظرف شفاف و یا غیر شفاف را نیز وکیوم کرد. استفاده از این نمونه پاکت ها موجب افزایش ماندگاری محصولات می شود و به همین دلیل امروزه به صورت گسترده مورد استفاده قرار می گیرند.

بهاران پک

این شرکت هم چنین با بکارگیری تجهیزات پیشرفته مانند دستگاهای پاکت سازی مدرن،چاپ،لمینت،برش امکان تولید انواع پاکت های زیپ دار و بدون زیپ را در اندازه و طرح های مختلف با ویژگی ها و مدلهای متنوع فراهم ساخته است و آمادگی خود را جهت ارائه مشاوره و پذیرش سفارشات توسط کارشناسان این مجموعه بزرگ درتولید انواع بسته بندی: باکس پوچ, پاکت ایستاده, پاکت پنجره دار, پاکت ترحیم, سه طرف دوخت کاست دار, پاکت وکیوم, بغل کاست، چاپ فلکسو، چاپ هلیوگرام،قیمت چاپ رنگی در جنس های شفاف،متالایز، شفاف متالایز ،آلومینیوم،کرافت،گلاسه،کاغذ رنگی،کاغذ مومی، و… اعلام می دارد.

×